توری پنجره upvc کشویی ویستابست

توری پنجره upvc کشویی ویستابست, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره upvc کشویی ویستابست

بهرام پروهان

درهنگام خرید پنجره  upvc کشویی ویستابست حتما به استانداردهای پروفیل توجه نمایید زیرا پروفیل درب پنجره دوجداره کشویی نامرغوب دارای لرزش زیاد می باشد و در آینده می تواند مشکلات فراوانی را برای شما بوجود بیاورد. همچنین درانتخاب توری پنجره  upvc کشویی ویستابست سعی کنید با کیفیت ترین و مناسب ترین توری را برای پنجره های خود خریداری نمایید. https://upvc.pro/
یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ویستابست ، پنجره دوجداره مدل کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.واقعیت این است که توری پنجره  upvc کشویی ویستابست با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:سیستم بازشو توری پنجره  upvc کشویی ویستابست که به عنوان ریلی نیز شناخته می‌شود همانند پنجره‌های آلومینیومی معمول و بصورت کشویی در دو جهت چپ و راست می‌باشد. https://upvc.pro/ یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع پنجره‌ها، عدم اشغال محیط داخلی و همچنین مزاحمت برای پرده‌های نصب شده می‌باشد. همچنین نوع بازشو این پنجره می‌تواند به صورت‌های یک ثابت یک بازشو، دو عدد بازشو بدون ثابت، دو بازشو و یک ثابت و… طراحی گردد. گفتنی است که در این مدل با توجه به نصب یراق آلات مربوط در بخش غیرقابل دید (داخل بازشو) هیچ‌یک از آن‌ها قابل مشاهده نبود و این مورد به نمای زیبای این پنجره جلوه دوچندانی خواهد بخشید. همچنین قابلیت نصب کتیبه در قسمت فوقانی بازشوها از جمله ویژگی‌های دیگر این مدل می‌باشد.
توری پنجره  upvc کشویی ویستابست– مدل تک ریل
در طراحی پروفیل پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست دو ریل می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض ۱۰۷ میلیمتری می باشد.
توری پنجره  upvc کشویی ویستابست– مدل دو ریل
توری پنجره  upvc کشویی ویستابستدو ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا است که امکان حرکت هر دو لنگه را به درخواست مشتریان گرامی امکان پذیر می سازد. پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست- دو ریل پایین ترین میزان عایق بندی را نسبت به انواع دیگر پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویستابست دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی از کارایی بیشتری برخوردار می باشد. سطح مقطع پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست- دو ریل دارای عرض ۸۵ میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد. https://upvc.pro/ مزیّت توری پنجره  upvc کشویی ویستابست دو ریل عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.

شرکت درب پنجره دوجداره


ویژگی های توری پنجره  upvc کشویی ویستابست
۱- عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
۲- عدم تغییر حالت پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست
۳- عایق حرارتی و برودتی در پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست
۴- عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
۱- پروفیل و توری پنجره  upvc کشویی ویستابست
پروفیل پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲- یراق و توری پنجره  upvc کشویی ویستابست
در پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. https://upvc.pro/ پیشنهاد ما به شما یراق پنجره یو پی وی سی کشویی ویستابست استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.
در فصول گرم سال نیاز است جهت تهویه هوا درب و یا پنجره ها باز گردند اما همواره عواملی همچون ورود گرد و خاک و حشرات، بسیاری از افراد را از انجام این کار بازمی دارد. توری پنجره  upvc کشویی ویستابست از جمله محصولاتی هستند که برای افزایش آسایش مشتریان به آن ها عرضه می گردد.
توری پنجره  upvc کشویی ویستابست از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
۱- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.
۲- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: